laatste voorbereiding

8 mei 2014 - Zaltbommel, Nederland

Vandaag een wind en waterdichte jas gekocht want een paar buien zal ik wel over me heen krijgen.Ook de route nu helemaal klaar en nadat ik samen met Marian 4 dagen op het eiland Wight heb doorgebracht en zei weer is terug gevlogen vanaf Southampton ga ik via de Cotswolds en York Moors National park naar Newcastle.

Vandaar pak ik dan de boot terug naar mooi Rotterdam en dan maar hopen dat het niet te hard waait want ben al genoeg zeeziek geweest.

Verder loopt de verkoop van de lootjes heel goed en heb er zelf zo,n 180 verkocht.

Nog 10 dagen dus het aftellen is begonnen.

1. Ad Kelders:
    8 mei 2014
    Hoi Hans,
    Gaat helemaal goed komen daar, Je kan hier in Nederland vast wennen aan het weer.
    Veel plezier met Marian op het eiland Wight, en daarna maak er iets moois van.
    Ik kijk uit naar je verhalen.
    gr. Ad
  2. A3:
    8 mei 2014
    Dag Hans,

Als je vandaag je nieuwe outfit aangetrokken had en goed links door de bochten was gaan scheuren met je Gazelle fiets,
    dan had je gelijk het ultieme Engeland gevoel gehad, dunkt me....

Lieve groeten, A3.
  3. Yvette:
    10 mei 2014
    Hoi Hans!
    Ik vind het zo geweldig gaaf wat je doet voor ons!! Bij voorbaat al hartstikke bedankt en heel veel succes met je fietstocht!
    Groetjes,
    Yvette Boltze (oprichter Kumbatio)