We zijn weer onderweg

9 juni 2014 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Na een paar geweldige dagen met Marian op Wight nu weer onderweg in Zuid Engeland. Nu in een pub met een Guinness want daar heb ik Wi-Fi,dus die Guinness is een goed excuus. Vandaag 3 kastelen bezocht. Vooral die in Arundel is prachtig je verwacht zo Robin Hood tegen te komen. Morgen naar Brighton en dan naar Lewes castle en dan Bluebell railway. Ga nu ik geen vaste route heb de top attractions af. Alleen al in Sussex zijn dat er zo,n 66. En laat iedereen nu dat vooroordeel eens vallen dat het in Engeland altijd regent want in 17 dagen fietsen en 4 dagen Wight ongeveer 1 dag regen . Maar het zal wel zijn ..je krijgt wat je verdient. Tot de volgendekeer maar weer.

1. Rudy:
    9 juni 2014
    hahaha nou fietse maar weer dan, hoop dat je het droog houdt:D
  2. Yvette:
    9 juni 2014
    Ik vind wel dat je echt een ongelooflijk mooie reis hebt! En dat ook nog voor Kumbatio! En ja, je krijgt wat je verdient! Zo'n Guinness hoort er dan ook echt bij, hoor! Excuus of niet, die mag je niet vergeten! :-)
  3. Marian:
    10 juni 2014
    Hoi peddelaar, heb je de wind achter of zo? Nog een paar mijl en je komt al in de buurt van Dover. Fiets je nog langs Bodiam Castle?
    veel plezier verder, dikke kus.
  4. A3:
    11 juni 2014
    Hoi Hans,

Je hebt weer punten gescoord, hoorde ik......

Vanavond 'n telefoontje vanuit Engeland naar je schoonmoeder, ook al 'n mooie kaart naar je schoonmoeder verstuurd!

Ze is er wát verguld mee, hoor! Heel leuk van je, Hans.

Groetjes namens je schoonmoeder en ook namens ons, natuurlijk.

Bart en A3.