The End

21 juni 2014 - Ermelo, Nederland

Al weer een paar dagen thuis en nu in Ermelo nagenieten van de fietsreis. Een heerlijk gevoel om weer thuis te zijn. Ontvangst door Marian en de kinderen ,heerlijk. Al die weken heb ik mij nooit alleen gevoeld. Zoveel mensen ontmoet heb nog nooit zoveel wisselende contacten gehad.Donderdag verrast door een verhaal in de krant over mijn reis . Veel leuke reacties op mijn reisblog. Iedereen bedankt .Nu nog een fotoboek maken en ben benieuwd hoeveel geld we opgehaald hebben voor stichting Kumbatio Nederland.Nog een paar dagen vrij en dan weer 1ste klas reizen. Het eerste wat ik doe op mijn eerste werkdag is een sabbatical aanvragen voor 2017. Wat ik ga doen? Geen idee maar in ieder geval genieten. Tot de reisblog van 2017.

1. Yvette:
    22 juni 2014
    Hans, geweldig, geweldig, geweldig! Leuk dan weer zo'n bordje "Kwakkel" te zien! hahahaha!
    Ik ben zelf ook erg benieuwd hoeveel we hebben opgehaald!

Tot gauw! Groetjes, Yvette (Kumbatio)
  2. Arta van Mil:
    23 juni 2014
    Lekker genieten Hans... Die benen kunnen wel wat rust gebruiken volgens mij!!! Greetz Arta
  3. Michiel:
    23 juni 2014
    Top dat je er zo van genoten hebt! Geniet nog even van je vakantie en tot snel!