Kent the garden of England

12 juni 2014 - Tonbridge, Verenigd Koninkrijk

Zo eindelijk weer wifi in de bibliotheek van Tonbrige.Genoeg gebeurd in die paar dagen.Na Marian was vertrokken was het op de eerste camping al weer raak tent opzetten en gelijk op de thee uitgenodigd en later op een glas wijn.Naast mij stond een man die deed ook rondje Engeland maar de andere kant op dus dat was leuk kletsen zo.De volgende dag na 2 uur fietsen stond bij een prachtig station een stoomtrein omdat deze ook richting Kent ging ben ik daar maar eens ingestapt met fiets en al en dat was een mooie ervaring.Rond 3 uur dacht ik een camping te vinden maar die was dicht.Gelukkig 25 km verder nog 1 maar ook dicht.Weer 8 km verder de volgende ook dicht.Water op eten op maar gelukkig kwam ik in Malden uit en alles bijgekocht.Dan maar wild kamperen terwijl ik aan het zoeken was zie ik een camping en jawel die is open en wat voor 1 werkelijk prachtig een hele opluchting want mijn benen waren helemaal op na 121 km en heeeeeeeel veel klimmen. Ben daar 2 dagen gebleven en heb gisteren zonder bagage Leeds Castle en Bodiam Castle bezocht rondje van 80 km.Nu net Tonbrige Castle gezien en straks naar Hever castle. Het wil hier maar niet regenen en het is iedere dag tussen 20 en 24 graden en zon. Zit nu op ruim 1700 km en 115 uur gefietst en de hoogtemeters liegen er ook niet om 14.000. De groeten en tot later.

1. Marian:
    12 juni 2014
    Veel fietskilometers betekent veel scones (of apple pie), maar andersom geldt dat ook. Welke volgorde heeft jouw voorkeur?
    liefs van mij
  2. Mea van Dijk:
    Hey Hans,

Dank je voor de mooie kaart, en wat een mooie plaatjes!!
    Ben je daar echt geweest of heb je een pakje ansichtkaarten gekocht????
    Maar het gaat goed, succes verder en niet met vreemde mensen mee gaan.
    Liefs Mea
  3. Gradus en Sjanie:
    12 juni 2014
    Ben je nu helemaal naar Malden gefietst om boodschappen te doen. Was het daar goedkoper ofzo! Maar ga in ieder geval zo door met mooie plaatjes schieten. Liefs Sjanie
  4. Hans en Marian:
    12 juni 2014
    De volgorde is eerst Apple pie en dan fietsen en dan weer poe omdat ik hem verwerkt heb. Boodschappen waren daar 10 pence goedkoper,maar die verspillen jullie zaterdag weer met wanden en Mea ik heb nog nooit zoveel wisselende contacten gehad. Daag
  5. Marian:
    12 juni 2014
    ach man, ga toch fietsen, haha... het liefst in oostelijke richting.
  6. Hans en Marian:
    12 juni 2014
    Ik fiets al oostelijk vanaf Barnstaple maar ben opgehouden in Wight.
  7. Michiel:
    13 juni 2014
    Lekker bezig Hans! Mooie kastelen ook, geniet er nog van! Gr,
    Michiel
  8. Arta van Mil:
    14 juni 2014
    Hey Hans, wat een prachtige plaatjes. Zo typisch Engels en dus zo prachtig. Ik geniet met je mee. Arta
  9. Ad Kelders:
    14 juni 2014
    Hoi Hans,
    Wat gaat het lekker daar in Engeland, erg goed weer en mooi kastelen, de natuur is natuurlijk ook erg afwisselend, zo heb je enorm veel afleiding, keimoi allemaal.
    Wij houden hier je reisverhalen bij, leuk om daar ook eens te gaan kijken.
    groetjes Ad.