Morgen van Wight af.

7 juni 2014 - Cowes, Verenigd Koninkrijk

Na 4 dagen op het schitterende eiland Wight morgen met de boot naar Southampton. Samen met Marian die hier 4 dagen is geweest. Het is ons heel goed bevallen om dit te doen en hebben hier prachtige dagen gehad. En ja ..ook overdag :-). Er is hier zoveel te zien en doen dat je je hier geen seconde verveeld. Zijn zo,n beetje heel het eiland over geweest na een buskaart voor 2 dagen gekocht te hebben. Veel gewandeld in prachtige natuur en schitterende kliffen. 4dagen niet gefietst dus morgen kan die weer. Na Marian naar Southampton gebracht te hebben ga ik naar Chichester. Daarna zie ik wel weer maar denk richting Kent. Groeten tot later.

1. Mea van Dijk:
    7 juni 2014
    Wilde jullie niet storen, maar fijn dat het goed is geweest en hopelijk nog is. Succes xxxxmea
  2. Hans en Marian:
    8 juni 2014
    Mea je geloof het niet met mij maar het is nog steeds goed :-).Zeker bang dat etentje voor 10 jr getrouwd niet door gaat !
  3. Mea van Dijk:
    8 juni 2014
    Natuurlij,k want daar verheug ik me op. niet zozeer het feit dat jullie 10 jaar getrouwd zijn maar het etentje en natuurlijk het wijntje erbij dat is zooooo belangrijk.
    XXX Mea
  4. A3:
    9 juni 2014
    Lieve Marian en Hans,

"Het is maar stil aan de overkant'", dacht ik.......
    Maar nee, gelukkig is er weer 'n teken van leven......

Wat leuk, om nu ook Marian zo zien te genieten van al dat natuurschoon! En heerlijk, om dit samen zo te kunnen beleven.
    Wederom prachtige foto's!

Hert zal wel even slikken zijn, om afscheid van elkaar te moeten nemen.

We zullen Marian bij thuiskomst wel opvangen, hoor Hans.

Marian komt in ieder geval de warmte tegemoet, want het is hier tropisch warm.

Lieve groeten voor beiden, A3.
  5. A3:
    9 juni 2014
    halo Hans,

Nogmaals een reactie van mij. Want ik zie dat alleen de letters zijn geplaatst
    Een schitterende omgeving dat zie ik wel.
    Voor het verdere van de reis een goede reis. en veel mooie streken waar je plaatjes van kunt maken.

Een HG

Van Bart