Hans van Bruggen

Over mij

NIETS IS MOOIER DAN DAT ENE WOORD.........FEYENOORD

Over mijn reis

Op 19 mei vertrek ik vanuit Zaltbommel per fiets voor een vakantie van 4 of 5 weken naar Zuid Engeland. Via Hoek van Holland om daar om 22.30u met de boot naar Harwich te varen waar ik als het goed is op 20 mei om 06.30u aankom. Vandaar fiets ik dan eerst naar Colchester en dan probeer ik totaal zo,n 115 km te fietsen tot 40 km voor Londen en daar de tent op te zetten.De volgende dag door naar Londen en daar 2 dagen te blijven.Zelf word mijn kleding gesponsord door Bert van Osch Rijwielhandel uit Zaltbommel.Daarom heb ik er zelf ook een sponsor tocht van gemaakt en ga fietsen voor Kindertehuis Kiota en de website daarvan ishttp://www.kumbatio.org .Arta van Mil steunt dit project en samen met haar gaan we lootjes verkopen voor 2 euro per stuk en er zijn mooie prijzen aan verbonden.En wees niet ongerust we komen vanzelf bij je langs. Google hans van bruggen's reisblog en je kunt je opgeven om de reis te volgen als je dat leuk vind. Groeten Hans

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.