England thanks

15 juni 2014 - Dover, Verenigd Koninkrijk

Vandaag laatste camping in Dover en morgen naar Duinkerken.Vier prachtige weken fietsen in Engeland. Geweldig weer,ontmoetingen om nooit te vergeten. De mooiste op Southampton airport met Marian.Ze zijn omgevlogen. Maar wat was het soms zwaar niet te geloven. Maar na het afzien de beloning,uitzicht geweldig en dan vergeet je dat weer. Wat ik niet vergeet is dat ik ook fiets voor kindertehuis Kiota. Ik moest daar wel eens aan denken bij het afzien en als ik dacht dat er geen eind aankwam. Zouden zij dat ook wel eens denken? Vast wel, ik hoop dat ons opgehaalde geld daar ook een beetje blijdschap mag brengen. Nog zo,n 300 km denk ik dus ik denk woensdag of donderdag thuis te zijn kan ik mooi s,avonds weer darten tegen Richard. En dan maar hopen dat het tweepersoons bed er nog staat. Tot het laatste reisverhaal. Groeten

1. Yvette:
    15 juni 2014
    Hi you over there!
    Goh, wat een geweldige reis heb je gehad!! En nog geweldiger dat je het voor het weeshuis Kiota hebt gedaan!!
    Succes nog met de laatste kilometers en nog even genieten, hoor!
    Groetjes,
    Yvette
  2. Marian:
    15 juni 2014
    Een fantastische reis en mooie herinnering. Nu het laatste stukje nog. Waar het vlak zal zijn, maar de wind vrij spel heeft. Maar jij dwingt vast het geluk af, dat de wind in de rug is.
    Tot gauw, schat, I count the days until you're back.
  3. Arta van Mil:
    Hey Hans, je bent een prachtmens (en die beleven prachtavonturen :-))! Arta
  4. Gradus en Sjanie:
    16 juni 2014
    hey HansjePansje: goed bezig daar, alle hoogtemeters op elkaar stapelen en je ben naar de maan gefietst! Dan nog een rondje Scandinavie en volgend jaar naar de GrossGlockner en de Stelvio??? > Kun je lekker op het gemakkie een paar extra hoogtemetertjes maken. Daaaaaaaaaaaaaag
  5. Ad Kelders:
    Mooi Man,
    Is weer keimoi geweest, lekker gefietst, mooie uit zichten.
    en meestal goed weer, kastelen en pubs wat wil je nog meer.
    wij hebben genoten van je verhalen en foto's , en dat alles ook nog voor een goed doel, geweldig.
    groetjes Ad.
  6. Bert Parijs:
    17 juni 2014
    Ha die Hans,
    Geniet nog van de reis op het vaste land.
    Heb genoten van je columns, is het iets om dat in Nederland ook te doen, b.v. voor Feijenoord,of NS.
    Groeten,
    Bert
  7. A3:
    20 juni 2014
    Hoi Hans,

En????
    Mocht je Zaltbommel weer binnen? Was je paspoort nog niet verlopen?

Nu ga ik stoppen, want......

ik ruik TAART!!!

Lieve groeten, A3.