Bijna in Londen

20 mei 2014 - Chigwell, Verenigd Koninkrijk

De nacht op de boot ging geweldig en wakker worden helemaal. Omdat het ontbijt om half 6 was werd je gewekt via je radio met het liedje..don,t worry be happy nu 12 uur later zit het nog in mijn hoofd. Vandaag 117 km gefietst en heel veel wild gezien,een eekhoorn op de foto vanaf 1 mtr. Nu op zo,n 40 km van Londen en voor het eerst de tent op gezet en gewassen. Zo ff eten koken en de pub opzoeken. Ook al fiets je alleen bij elke stop komen er wel mensen om ff te kletsen. Wat opviel vanmorgen dat iedereen groet ook al zeggen ze morning ipv goeiemorgen maar ze bedoelen het goed. De groeten .

1. Marian:
    20 mei 2014
    die eekhoorn in den haag bleef ook goed zitten, maar misschien had dat te maken met de houtsoort waaruit ie gesneden was.
  2. Rudy:
    Goed bezig... dont't worry be happy:D
  3. Nichtje joke:
    20 mei 2014
    Zo sportief en dan de pub in.. en als je de pubkwis verliest niet gaan slaan he...
  4. Ad Kelders:
    21 mei 2014
    Gezellig toch al die engelsen. blijf je een paar dagen in Londen of fiets je er doorheen en weer weg.
    have fun boy.
  5. Hans en Marian:
    21 mei 2014
    He Adje ik fiets naar Greenwich vanmorgen en blijf dan in Londen en zie wel hoelang. De route door Londen is 109 km dus ik zie genoeg. Groeten .