Fietstocht Zuid Engeland

13 april 2014 - Zaltbommel, Nederland

proefrijden met bepakking naar ErmeloGazelle Goldlinekindertehuis Kiota

Op 19 mei ga ik beginnen aan mijn fietstocht door Zuid Engeland.Vanuit Zaltbommel fiets ik naar Hoek van Holland en ga daar om 22.30u met de boot naar Harwich.Vandaar fiets ik in 2 dagen naar Abbey Woods Camping Site in Greenwich Londen om daar 2 dagen te blijven. Ik denk dat de totale reis ergens tussen de 1500 tot 2000 km zal zijn.De kaart geeft ongeveer de route aan zoals de planning is ,maar vanaf 19 mei geef ik aan waar ik ben en dan kun je dat volgen op de kaart. Ik ga proberen om zoveel mogelijk verslag uit te brengen van de reis en foto's te plaatsen,maar omdat ik meer verstand van voetbal heb (FEYENOORD) weet ik niet hoe goed ik daar in ben.De kans bestaat dat dit het enigste bericht is wat je te lezen krijgt.Zelf word mijn kleding gesponsord door Bert van Osch Rijwielhandel uit Zaltbommel.Daarom heb ik er zelf ook een sponsor tocht van gemaakt en ga fietsen voor Kindertehuis Kiota en de website daarvan is http://www.kumbatio.org .Arta van Mil steunt dit project en samen met haar gaan we lootjes verkopen voor 2 euro per stuk of 3 voor 5 euro en er zijn mooie prijzen aan verbonden.O.a.Huisconcert van Nick (nee niet van Simon) zoon van Arta,Famile Bossche bol van Jan de Groot, evenementenbon t.w.van 50 euro,Prijzen van Bruna,Etos,Hema,Keramiek gemaakt in Kenia,2 weken gratis Sportion Fitness in Den Bosch enz.Er zijn 1000 loten en heb er zelf nu 150 verkocht,de andere verkopers weet ik nog niet maar het ziet er goed uit. Groeten Hans