Ben er klaar voor

18 mei 2014 - Den Haag, Nederland

Wakker worden in Scheveningen is ook niet verkeerd zo,n laatste dag voor vertrek. Gisteren gezellig de verjaardag gevierd hier en en al om 11.15u aan de champagne in de trein die Rudy mee had genomen voor Elina en mij. Vanavond alvast de bepakking op de fiets en dan om 9 uur vertrekken naar Hoek van Holland. Het weer werkt in ieder geval al mee,ook in Engeland ziet het er goed uit. Nu eerst ontbijten hier in Scheveningen en er nog een mooie dag van maken met ons zessen. Iedereen WERKSE en tot het volgende bericht .

1. Joop en metje van Aalst:
    19 mei 2014
    Wij wensen je een hele fijne dag en hopen dat het weer zo blijft. Groetje,s van ons en tot weder horen.
  2. Marian:
    Ontzettend leuk om de eerste kilometers samen met jou weg te trappen, vanmorgen. Voorbijgangers hebben vast hun oordeel gehad toen ze ons zagen gaan... jij op de fiets die rondom vol hangt met zware gele tassen en ik met één kleine fietstas achterop. Verschil mag er zijn, haha.
    Veel succes met de zeeslag straks. Kus.