Duizend kilometer gepasseerd

1 juni 2014 - Charmouth, Verenigd Koninkrijk

Zo de eerste duizend zitten er op,teller staat nu in Charmouth op1143 km. En wat voor kilometers het is de hele dag klimmen tussen 8 en 18% ,vlak kennen ze hier niet. Nu al over 9000 hoogtemeters. Vandaag op prachtige camping in Charmouth. Nog 200 tot Isle of Wight dus daar ben ik donderdag wel om Marian op te halen in Southampton.Wie nog nooit in zuid engeland is geweest zal toch eens moeten gaan het is meer dan schitterend. De ontmoetingen stoppen ook niet,gisteren met wielrenners onderweg aan de koffie ik dan zij bier 11 uur. Weer uitgenodigd om te slapen dus gisteren was koopje. Na 3 dagen zon en 20 gr.morgen iets regen zeggen ze. Maakt dat wat uit nee want de eerste 2 weken waren de mooiste van alle fietsroutes die ik gedaan heb. Wat een Engelsman zei vanmorgen ,,every place have history,, Groeten

1. Marian:
    1 juni 2014
    hey hello, je krijgt de hartelijke groeten van je moeder en schoonmoeder. We (R en E en ik) hebben met plezier hun gesprekken gevolgd. Als antwoord op de vraag wat jij vanavond zou eten, heb ik gezegd: koek. (Ook bij N en P heel gezellig over jou gekletst, haha)
    Veel liefs en tot gauw. Xx Marian
  2. Mea van Dijk:
    2 juni 2014
    Wat goed, de eerste 1000 km en dat in goed 2 weken! Hoeveel moet je ( mag) (wil) nog?
    Hans succes met fietsen en geniet ervan zeker van die leuke nachtjes bij onbekende personen.

XXX Mea
  3. Bert Parijs:
    Hey Hans,
    Leuk die verhalen van je, ik lees ze graag, kan je nog wat langer weg blijven?
    En als ik je zo hoor over Zuid Engeland dan moet ik beslist daar eens naartoe, stond al op mijn bucketlist, maar nog niet in de top tien, toch maar eens doen.
    Veel plezier de komende tijd met Marian, maar houd wel een beetje conditie over!
    Greetings Bird Paris
  4. Hans en Marian:
    2 juni 2014
    Marian ik weet dat er veel goeie dingen over mij verteld worden dus je bent nog ff bezig. Mea nu Wight kijk ik wel wat ik doe. Bert je moet echt gaan fietsen hier je klimt wel ongelooflijk veel. Nu zit ik op 9700 hoogtemeters. En Monique vind het goed. Tot later.
  5. Ad Kelders:
    Hoi Hans
    moet ik toch op reageren, het is daar echt mooi in the more.
    je kunt daar eindeloos wandelen en verdwalen prachtig gebied.
    en zoals jij schreef every place have a history.zo hebben de Dubliners een liedje in my memory gaat over mooie plaatjes in Ierland.
    het gaat je goed,houdt het links.
  6. Marian:
    2 juni 2014
    Hello Range Cooker, je hebt 'm gevonden zie ik. Lijkt me heerlijk wanneer jij iedere avond voor me kookt...
    Trouwens, bij thuiskomst zorgt jouw mother-in-law voor wat lekkers bij de koffie (ze heeft dan een grote slagroomtaart voor ons klaarstaan) dus ff melden zodra je de hollandse bodem onder de banden voelt.
    Veel plezier en tot snel, schat.
  7. A3:
    Hoi Hans,
    Wat 'n schitterende foto's en wat 'n enthousiaste reisverhalen.
    Heel leuk om te lezen.
    Ik heb nog wel 'n vraag aan je:
    Wanneer komt je eerste boek uit over al je reizen?
    Have a nice time with Marian!
    Echt iets om naar uit te kijken: A lovely woman from Holland!
    Het ga je goed, Hans!

Hartelijke groeten, A3.
  8. Hans en Marian:
    3 juni 2014
    Hoi A3 ik heb alles in mijn hoofd zitten dus ben bang van niet. Gefeliciteerd met Bart ( 4 juni?). En Marian dat gebak is toch niet al gekocht hé ?. Tot later zit nu in Poole aan gebak :-) is goed voor de verzuring.
  9. Anita:
    4 juni 2014
    Ha Hans,
    Je kent me waarschijnlijk niet. Maar ik ben in het kindertehuis Kiota geweest. Ik vind het echt geweldig dat je dit wil doen, voor de kids in Kiota!!! Wat een leuke foto's staan er op de blogg. Ik wens nog veel fietsplezier:)
    Groetjes Anita
  10. Yvette:
    4 juni 2014
    Jeetje Hans, ik wilde vorig jaar een weekje door Ierland in mijn uppie fietsen. Ik wist alleen niet of het makkelijk is om mensen te ontmoeten, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn!
    Enne... gefeliciteerd met je 1000km. Je staat in elk geval weer vermeld op veel Facebook-pagina! We zijn trots op je! ;-)