The eagle is landed

4 juni 2014 - Newport, Verenigd Koninkrijk

I am on The isle off Wight .After one night in a tent now on the way to hotel in Cowes for 4 nights.To morrow morning a pickup Marian by the airport of Southampton and then by train,bus and boat to Cowes.Zo genoeg geoefend nu weer Nederlands. Nu 16 dagen gefietst en 1343 km en 10.561 hoogtemeters afgelegd in totaal 87 uur en 51 min. fietsen. Het alleen fietsen bevalt heel goed al mis je op momenten wel het niet kunnen delen op het moment zelf. Natuurlijk mis je ook je gezin al maakt wat dat betreft internet (ja Marian) veel goed. Door het alleen fietsen leg je wel veel meer contacten onderweg en op de camping ben er van overtuigd dat je die anders veel minder zou hebben. Stap nu op de fiets naar Cowes voor voorlopig i.i.g.Tot 8 juni de laatste 14 km. Groeten en vanaf morgen ook s,avonds bezet :-)

1. Rudy:
    Rust maar goed uit dan, kun je 8 juni weer verder scheuren
  2. A3:
    4 juni 2014
    Hoezo: 's avonds "bezet" ???

Groetjes, A3.
  3. Hans en Marian:
    4 juni 2014
    A3 dan moet ik uit eten met Marian.Anders moest ik zelf koken! Rudy fietste in België en niet te veel eten vanavond bij Marian want hoe minder kunnen we hier op maken.
  4. Yvette:
    4 juni 2014
    Wat leuk om al die verhalen te lezen! Ik heb net overal op gereageerd! Sorry dat ik het niet eerder heb gedaan, maar ik ben goed voor je bezig, hoor! hahaha Ik blijf je vanaf nu volgen!
  5. Ad Kelders:
    4 juni 2014
    Lekker. doe Marian de groetjes, en veel plezier saampjes.
  6. Marian:
    4 juni 2014
    Iedere keer zodra ik jouw verhaal heb gelezen, zit ik met een glimlach op mijn gezicht (dan maak ik in gedachten een voorstelling van al die belevenissen). Nu de komende dagen even geen fietskilometers, jij. Maar hopelijk wel een prachtig verhaal, straks. Fijn om er bij te zijn, ik kijk er naar uit.
  7. Rijk Brouwer:
    5 juni 2014
    Veel plezier allebei doe je rustig aan we moeten nog wandelen hoor .
  8. Michiel:
    5 juni 2014
    Very nice Hans! Bijna 90 uur fietsen al, net een topsporter (Pellè)! Geniet er nog van :)
  9. Wilma de Jong:
    5 juni 2014
    klinkt goed Hans, leuk om je verhalen te lezen. Succes verder!