Londen terrible

22 mei 2014 - Chertsey, Verenigd Koninkrijk

Dacht vanmorgen ik vertrek 6 uur dan ben ik de drukte voor, nou forgette it Rome ,Parijs ,Berlijn zijn dorpjes om te fietsen maar Londen echt niet normaal meer.Op een gegeven moment fietste ik tegen het verkeer in het midden ,ze kwamen links en rechts op mij af. Moet zeggen wel veel bekende want iedereen zwaaide of toeterde. Heb nu als belonning maar een hotel genomen met bad en halve ltr Grolsch! Zit nu op 395 km en ga nu meer de natuur in ,gelukkig wel. Moet wel een manier vinden om alles opgeladen te houden vandaag telefoon en navigatie leeg . Ga er zo bij de Grolsch over nadenken. Groeten.

1. Rudy:
    Proost!
  2. Mea van Dijk:
    22 mei 2014
    Je hebt toch wel de groeten terug gedaan! Ha ha. Maar geniet van je plisje en een warme douche vanavond. Groetjes Mea
  3. Jonno:
    22 mei 2014
    Leuk om je reisverslag te lezen Hans, kun je nagaan dat ik daar bijna 3 weken op m'n ov-fietsje heb rondgereden in het centrum van Londen tijdens de Olympische Spelen haha. Nog heel veel succes tijdens deze 'beproeving' en veel fietsplezier gewenst.
  4. Esther:
    22 mei 2014
    Kijk altijd leuk al die bekende die zwaaien en toeteren :-) Veel succes met de verdere reis en er lekker van genieten.
    Groetjes uit Etten-Leur
  5. Hans en Marian:
    22 mei 2014
    Iedereen bedankt voor de reacties. Leuk om te lezen anders praat ik maar tegen mijzelf. Tot later.
  6. Gradus en Sjanie:
    23 mei 2014
    Hey Cancellara, wrong direction'' is voor jou toch geen probleem??: in Nice deed je niets anders! Nou kom maar op met de kilometers door tunnels enkel bestemd voor (heel errugh) snelverkeer. Oh ja, verbeter ook gelijk even ons record 'lekker op de echte snelweg fietsen'. Wel oppassen dat ze je niet flitsen hoor; en als the police naast je komt: altijd naar die ander wijzen! Daaaaag
  7. Gradus en Sjanie:
    23 mei 2014
    Oh ja, is dat bad niet veulstegroatveurnhalluvuhliterbier? Kun je beter water erin doen en het bier opdrinken. en weer daaaaaag
  8. Marian:
    23 mei 2014
    Nieuwe dag vandaag, nieuwe kansen. Wel beetje voortmaken... op tijd in Wight graag. X
  9. Yvette:
    4 juni 2014
    Hahaha, klinkt avontuurlijk daar tussen het avontuur!
    Cheers!