Nu in Wellington

28 mei 2014 - Taunton, Verenigd Koninkrijk

Net aangekomen in Wellington en eindelijk een ruimte om te zitten ook een pooltafel en het belangrijkste kan alles opladen. Ook de was gedaan die hangt tussen 2 bomen te drogen . Vandaag gestopt bij braderie van een kerk. Koffie met taart 50 pence. Ook werd er geld opgehaald voor een speelveld gaf die vrouw 2 pond en raakte in gesprek en vertelde over mijn sponsor tocht en kreeg van 6 mensen een pond dus Arta tel er maar bij. Vandaag tot 12.00u in de regen maar dat Doet mij niet zoveel. Wel al die reacties heel leuk om te lezen,bedankt En Mea inderdaad het schiet al op dat Marian komt. Verheug mij erop.Morgen begint het echte werk met 3 X tussen de 15 en 30% !! Klimmen,denk lopen.Als ik het haal Barnstaple. Tot later.

1. Rudy:
    28 mei 2014
    Veel fietsplezier nog, Elina en ik gaan morgen ook 4 daagjes fietsen, hopelijk minder glijpartijen:D
  2. Hans en Marian:
    28 mei 2014
    Rudy en Elina veel plezier met fietsen en misschien zondag bij oma? Groeten en voorzichtig
  3. Ad Kelders:
    28 mei 2014
    het blijft leuk Hans, blijf die mooie verhaaltjes volgen en de foto's zijn ook mooi een erg mooie streek daar.
    groetjes Ad
  4. Hans en Marian:
    29 mei 2014
    Ad het is hier echt schitterend maar zo stijl alleen vandaag al 2000 hoogtemeters. Tussen8 en 20% met uitschieter 33% !!! Zal die foto ff plaatsen want bib gaat dicht. Vandaag B& B genomen ben op. Groeten Adje.
  5. Yvette:
    4 juni 2014
    Tussen de 15 en 30%???? Wauw! Da's wel heeeeeeeeeel steil!! Ga maar lekker lopen, dan geniet je nog veel meer van de omgeving!