Verdwaald

27 mei 2014 - Cheddar, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen met miezerige regen vertrokken maar vanaf 9 uur droog en zonnig. Het is hier ongekend mooi en bij Clevedon weer de zee gezien nl.Bristol channel. Maar voor dat ik daar was iets te vroeg links af geslagen en verdwaald in het bos. Niet zo erg maar door de regen 1 grote blubberzooi tot boven mijn enkels en ook nog eens 8% naar beneden met een fiets met 26 kilo bepakking. Door de klei grond alleen maar glijen tot de tas bleef hangen achter een boom. Bij woning aangebeld en met tuinslang fiets schoon gespoten. De beloning kwam bij oud treinstation waar bij een cup of thee door een gezin gratis onderdak werd aangeboden. Eind goed al goed. Nu in cheddar en het is of je in de Alpen bent (zie foto,) Morgen weer verder richting Exmoor .groeten maar weer.

1. Arta van Mil:
    28 mei 2014
    Hey Hans, Wat me opvalt is dat je door allerlei (kleinere) tegenslagen (want uitglijden met bepakking lijkt me geen feest) je toch zo de prachtige mooie momenten ziet. Deze foto's liegen er weer niet om. Super!!! Arta
  2. Mea van Dijk:
    Hoi Hans ,
    Wij wisten wel dat het jou toch lukt om na wat kleine tegenslagen door te gaan, een echte doordouwer!!!
    Nog wat nachten alleen en dan komt Marian jou ondersteunen.
    Succes Hansje.

Liefs Mea
  3. Ernst kersloot:
    Hoi Hans,
    Zoals we al vaker hebben gezegd, je rijdt nooit verkeerd, maar soms anders. Succes verder en blijf genieten. Oh ja, tegenslagen bestaan nauwelijks, het zijn meestal uitdagingen.
  4. Yvette:
    4 juni 2014
    Ojee, voorzichtig rijden, hoor! :-)
    Ik ben even een inhaalslag op je reisverslagen aan het lezen, want ik ben altijd zoooooooooo druk voor Kumbatio! Maar jij verzet mooi werk nu, hoor! Geweldig!!!