Geweldige ontmoeting onderweg

26 mei 2014 - Bath (roman Baths), Verenigd Koninkrijk

Vandaag maar 40 km tot Bath langs het schitterende Kennet Avon canal. Na 10 km stond er een 84 jarige man bij de sluis die per jaar 7500 km fietst. Na een praatje zijn we samen in een koffiehuis langs het kanaal gaan ontbijten. Na dik een uur en een foto weer verder gefietst ieder onze kant op.Dit is al de zoveelste ontmoeting met een andere reiziger dus alleen nee. Zo ga ik er een nemen op Richard zijn verjaardag ,Richard gefeliciteerd want je heb weer eens mailbox :-). Er zit nu een week op en voor de gene die van statistieken houden ,nu 645 km 3044 hoogtemeters en hem. 16.5 km p.U ga nu Bathbekijken en iedereen nogmaals bedankt voor de reacties. Behalve die van Michiel Schone. Groeten.

1. Gradus en Sjanie:
    26 mei 2014
    hey, altijd leuk om leeftijdsgenoten tegen te komen. Daaaaaag
  2. Erik:
    He Hanssie

Goed bezig , ik doe het je niet na vriend.
    Nog ff volhouden en genieten.

Groetjes Erik
  3. Ad Kelders:
    26 mei 2014
    Echt mooi dat je daar zo geniet van alle dingen om je heen,
    en ook tijd hebt voor de locals.
    veel plezier en zo mooi doorgaan.
    gr Ad
  4. Marian:
    26 mei 2014
    hoi schat, je ligt prima op schema zo te zien. Gaat lekker. Hoe gaat het met 't bezoekschema van de pub's? groetjes uit Zaltbommel (heb trouwens erg leuke avond gehad bij Richard en Hanneke)
  5. J van Riel:
    27 mei 2014
    Hè Hans hij gaat goed zo te zien en te horen. Leuk om zo te lezen hoe het je vergaat daar aan de andere kant van de Noordzee !!!
    Ge bent goed bezig, fiets ze en de groetjes van een wandelaar :-)
  6. Bert Parijs:
    Hey Hansie,
    Ziet er goed uit, krijg zelf ook weer zin, vertel ik Monique niet!
    Nou Hans , enjoy your trip And have fun.
    Most regards,
    Bird Paris
  7. Glenda:
    27 mei 2014
    Da's genieten met een grote G.
    Nog veel mooie fietsdagen Hans :)
  8. Hans en Marian:
    Hee Bert je, zal Moniek straks ff bellen
  9. Yvette:
    4 juni 2014
    Ontmoetingen tijdens je reis zijn juist die kleine dingen die het reizen zo mooi maken! Geniet ervan!